Klachtenprocedure
Royalplint zal altijd in alle
redelijkheid klachten over leveringen, producten en service proberen op te
lossen
in overleg met de klant.
Meld voor een snelle afhandeling uw klachten zo snel mogelijk na de levering of
vaststelling van het probleem.
Voor de producten geldt de wettelijke garantie en voor zover van toepassing
geldt daarnaast nog de
fabrieksgarantie.
Wettelijke garantie wil zeggen dat een
product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid
van mag
verwachten.
De eventuele fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke
garantie.
Klachten kunnen telefonisch +31 (0) 40 295 46 61, of per
mail (info@royalplint.nl) worden doorgegeven.
Klachten worden binnen 14 dagen na melding met u afgehandeld.
Indien
dit binnen 14 dagen niet haalbaar is wordt u hiervan op de hoogte gesteld, met
de te verwachten
afhandelingstermijn.
In geval van een klacht/geschil kunt u ook
terecht bij https://ec.europa.eu/consumers/odr/